Categorie
 
 
 
 
 
 
Reclamatie marfa

Instrucțiuni despre cum să procedați atunci când vă plângeți despre bunurile achiziționate de la noi.


Ca parte a îmbunătățirii calității serviciilor noastre, le permitem clienților noștri să trimită în mod convenabil reclamații prin Packeta. Procesul de revendicare a mărfurilor nu se schimbă, dar vă oferim opțiunea de a ne livra coletul simplu și rapid.


Cum funcționează totul când decideți să revendicați prin Packeta?


  1. Ambalați bunurile revendicate împreună cu accesoriile complete ca standard pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
    Nu uitați să împachetați toate documentele necesare: Protocolul de reclamație completat ( îl găsiți aici), Dovada achiziției (factura).

    SFAT: Puteți, de asemenea, să înregistrați un videoclip sau să fotografiați eroarea și să-l trimiteți la info@anagu.ro. Putem trimite acest material producătorului. Va accelera repararea sau înlocuirea produsului. Mai ales dacă sunt erori care apar din când în când.
  2. Este important să scrieți următoarea adresă pe pachet:
    Packeta Romania SRL
    ID: 95899125 - ANAGU.ro

    Strada Virginia Nr.4 Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1
    Km13, Romania
  3. Trimiteți coletul la adresa menționată mai sus de către unul dintre acești transportatori: FAN Courier, Urgent Cargus, Sameday, Poșta Românăm (Tarife: Prioripost) 
    În cazul în care expedierea este trimisă de un alt transportator, nu va fi posibilă acceptarea sau procesarea acesteia din motive procedurale.
    Nu trimiteți numerar la livrare. Nu vor fi acceptate expedieri ramburs.
  4. Vom încerca să vă livrăm reclamația procesată cât mai curând posibil. În cazuri complexe, acest proces poate dura până la 30 de zile.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version